zaterdag 8 januari 2011

Wie biedt?!



Feestjurk 08-01-2011
 
Zojuist weer eens lekker creatief bezig geweest.
Na vanmiddag met "echte verf" aan de slag te zijn geweest
(schilderen van de plafondplaten voor de boerderijwinkel),
vanavond maar weer eens de acrylverf te voorschijn gehaald.
De basis stond al, maar dat was dan ook alles.
Zo lekker als zoiets vanzelf ontstaat!!
En dan een titel, wat heb ik eigenlijk gemaakt???
Manlief ziet er een feestjurk in, "Feestjurk" it is...

Materialen die verwerkt zijn:
jute met gouddraad, structuurpasta, oranje organzalint, een papiertje van een chocolaatje, en een tussenvelletje (schoongemaakt!) van plakjes bladerdeeg.
Echt creatief dus, haha!
Wat zie ik er zelf in?
Als ik ooit ga exposeren, zal ik het vertellen.
Vooralsnog een Feestjurk ;-)

3 opmerkingen:

  1. Geweldig!!!!!Mag ik hem eens lenen? Als ik jarig ben, bijvoorbeeld?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gelukkig zijn Pee en ik niet tegelijk jarig....
    wat prachtig Klaartje!!!!!!!en al die materialen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kun jij schilderen klaartje??? Wat knap! Een dikke chapeau voor jou.
    Wij hebben nog wat lege muren...

    BeantwoordenVerwijderen