maandag 14 maart 2011

Crea Bea

Ja hoor! We zijn weer ongelooflijk crea bea bezig geweest!
We hebben vanmiddag met de Vrouwen van Nu van Bakkeveen een workshop vilten voor beginners gedaan.
Het was onder leiding van volleerd viltster Petra de Jong, ook bekend van Cocktail met Kauwgomballen,
Het was weer reuze gezellig, met weer eens wat nieuwe gezichten in de nifelclub.
En dit is het resultaat geworden:
En het ergste is dat het zo ongelooflijk leuk is om te doen!!!
Ik zie al weer een nieuwe hobby opkomen... Helemaal verkeerd... Ik heb toch al bijna geen hobbies...

In elk geval ben ik trots op het resultaat en vooral blij dat ik het geleerd heb!
Bedankt Pee!

2 opmerkingen:

  1. Jij was dan ook een enthousiast leerlingvilstertje, Klaar!!!!!!
    Daar werd de juf helemaal vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klaartje wat is tie leuk geworden en wat werkte jullie enthousiasme aanstekelijk . Pee weet het nog niet ,maar ik kon me niet inhouden en nadat de juf weg was heb ik me op de "nagelaten"wol gestort en het schilderijtje wat ik pas op 29 mrt zou mogen maken is al klaar. Niet verklappen hoor Lammy

    BeantwoordenVerwijderen